Hyvä Marttaliiton vuosikokousedustaja tai kokousta verkon välityksellä seurannut

 

Lämmin kiitos osallistumisestasi Marttaliiton vuosikokoukseen 22.4.2017! Jotta voisimme tehdä vuoden 2018 vuosikokouksesta entistä paremman, toivoisimme palautetta kokemuksestasi tämäkertaisessa tapahtumassa.


Kiitos!

Oletko vieraillut tai seurannut vuosikokousta aikaisemmin?

Arvioi tapahtumaa kokonaisuutena. (10 = erinomainen)

Huonosti
Erinomaisesti
0
10
5
10
10
true
false
false
Onnistuiko tapahtuma? *
Vastasiko tapahtuma odotuksia? *


Miten vuosikokous vertautuu muihin vastaaviin tapahtumiin joihin olet osallistunut?

Seuraatko tilaisuutta myös ensi vuonna?

Avoin palaute järjestäjille

0%